من اومدم
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 1 / 3 / 1392برچسب:, :: 6:19 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 با سلام 

پیشاپیش روز با سعادت فرزند کعبه  جانشین به حق پیامبر رحمت را تبریک می گوییم

خانمها همه می گن روز مرد روز جوراب و خود نویس  بیایید این تفکر از بین ببرید

باور کنید مرد ها اینقدر خوبن که همون جوراب هم از خانماشون نمی خواهند

فقط فقط یک روی خوش یک لبخند یک نگاه عاشقونه یک بغل پر از محبت

وقتی می اید از سر کار قبل از اینکه در رو بزنه شما خانمی خودت در باز کن

وقتی که وارد خونه می شه پر از احساس رضایت کنه بوی خوش چای اعصابو دارچین

بوی خوش غذایی که او دوست داره بوی عطری که خونه رو گرم کرده اون بوی عطر توی

و وقتی که وارد میشه چشمان زیبا همسر همراه با لبان سرخش و بوسه ای با ارامش 

و دستانی که انقدر ارامش هدیه می کنن که همه خستگی از تنش بیرون میاد 

زیاد طولانی نمی کنم ولی  اگه یکم بین تون سرد شده این روزا وقتش که دوباره گرمش کنید

حالا بنده خدا نتونسته روز زن از خجالتت در بیاد  ولی تو محبت کن

 

در ضمن سیستم نظردهی وبلاگم درست شده خوشحال میشم نظرتون بدونم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 214197
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



من اومدم



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت